Mutluluk

Reklamlar

Seninle her fotonun başka bir anısı var..

Az önce sana yalan konuşmak zorunda kaldım öncelikle kusura bakma aşk 🙂 Bu yazıyı cuma günü yazdım. Akşam dizi izleyecektik ama sen ses etmeyince bende yazılara başlayım dedim. 23,30 DA Sen geldin dizi izliyormuyuz diye . Bende ne dedim. Dışardayım canım şu an. Aslında değildim sana yazı yazmakla meşguldum 🙂 Küçük tatlı bir yalan oldu kusura bakma :)))

12 foto 12 anı.

Belki daha bir çok resmedilmiş kare var ama senin sevgilin biraz az gülümsediği için aralarında en az somurtkan bulduklarım bunlar oldu. 12 kareye sığdırmaya çalıştım bende.

1.

20141006_141437_Android

Hiç normal resim çekinemeyeceğiz seninle Sevgilim artık bunu anladım. İri gözler her resimde sonuna kadar açılıyor :)) Burası tam olarak neresiydi şu an ismini cidden çıkaramıyorum ama çok beğenmiştim. O dokusu tarihi yapısı her sokağını gezmek istemiştim. Bu resmi çekinirken bu kapıyı özellikle seçmiştik. Birbirimize söylememiştik ama oradaki sarı mavi kırmızı yeşil kahverengi renkleri bize özgürlüğümüzü hissettiriyordu bundan adım gibi eminim. Ama bu resimde tutturamamışız kamera ekranını . 

2.

20160417_145325_HDR (1)

İşte en sevdiğim. Eskişehirin en güzel yeri burası kuşkusuz. Bizim piknik yerimiz 🙂 Valla sonsuza kadar durulacak olsa orada yaşayabilirim. Hele senin gibi becerikli birisi varsa. Piknikteki çözüm yapını çok seviyorum. Aslında sen her konuda çözümcüsün sevdiğim. Çoğu zaman bişeyleri hep başkaları adına düşünüyorsun bu bizler için süper ama seni yoruyor farkındayım :)) Hani boş tüp ile pikniğe gittiğimiz de senin hadi bir kozalak topla da ateş yakalım dediğin an ne zaman gözümün önüne gelse hafif bir gülümseme kaplıyor beni. O an senin için tam bir dağ kaplanı benzetmesi yapmıştım içimden 🙂 Bunları yazarken bile gülümsüyorum. Çözüm araman çok hoşuma gitmişti. Ben olsam direkt arabaya biner merkeze gider geri gelirdim hayatta o işe girmezdim. Gerçi en son bunu yaptık ama olsun . Çayın kahvaltın ve efsane sucuklu yumurtan yemin ederim 10 numara oluyor. Çok seviyorum burayı.

3.

20160515_210314_HDR

Limon’a bahsederdim hep Yeni stadımızda ilk kimle resim çekinirsem bayan olarak benim evleneceğim kadın o olacak diye. Bunun senin olması için çok dua etmiştim. Allah bunun bana bir ötesini daha verdi bence. Seninle Şampiyonluk Maçını izledik. Yan Yana, Kol Kola. Yukardaki ilk doğum günü mesajımda dedim ya sana Uğurumsun diye, bak bu bile değişti hayatımda. Seneler sonra Beşiktaşım şampiyon oldu ve ona ikimiz aynı gözlerle şahit olduk. Ha ayrıca futbol bilgini ciddi anlamda beğendim. İsimleri bilmesende 5 numara şöyle, 15 numara böyle diyerek beni o gün çok şaşırtmıştın. Sende artık bizim tribün ekibinin bir parçaçasının. Atakan da resimde arkada çıkmış. Abi benden önce yaptın bu işi diyor, bozuluyor ama yapacak bişey yok :))

4.

20160517_221129_HDR

Marmara Forum 4dx salonu. Sinema konusunda nedense hep kötü tercih yapıyoruz ama Kaptan Amerika güzeldi. Bu gözlükler arabamın çekmecesinde ve sana özel 🙂 Kimselere vermiyorum o benim sevgilimin gözlüğü diye. Pembe rengi çok sevmeyiz aslında ama bu güzel geldi , yakıştı bize. Aşk, cidden çok sallıyordu değil mi koltuklar ahaha :))

5.

IMAG0026

Adalar. Çok uzun zaman oldu gitmeyeli buraya. Benimde güldüğüm ender resimlerden sanırm 🙂 Ben senin buradaki şaşkın halini çok seviyorum. Ya da bana öyle geliyor bilmiyorum ama çok masum bir resim. Seni seviyorummm aşkımmm..

6.IMAG0074

Aşk burası eskişehir eminim . Sazova yada Ayren Usta hangisi çıkaramadım. Bu resimde senin gülüşün kadar sana Güneşim dememe neden olan şeyler var. Dikkatli bak resme. Sanki ışığın kaynağı sensin ve güneş bana vuruyor 🙂 Valla çok güzel. Ayrıca sende çok içten gülmüşsün ve yine çook güzelsin..

7.

IMAG0137 1

Florya Sahili. Bu sahil benim için herhalde dünyanın en güzel sahili. Sende seviyorsun biliyorum. Burası da Aqua Floryanın ön tarafıydı sanırım. Uçakların tepemizde uçtuğu ve bizim hafif yağmur yağışı altında yürüdüğümüz gün. Sende çok değişik bakmışsın aşk burada. Sanki az sonra kötü bir plan düşünür gibi kameraya gülümseyen artisler gibi :)))) Seninle bu yolda yürüdüğümüz çok günler olacak. Leyla ile Mecnundaki İsmail abi gibi giden gemilere de, uçan uçaklara da çekirdek çitleyip bakacağımız çok zamanlar. Belki senin için hiç birisi Hacı Mehmedin yerini tutmayacak olsa da idare et işte :)))

8.

IMAG0144 1

Akvaryum. Köpek Balığı Jaws :)) Senin o endişeli bakışına kurban olurum ben sevgilim. Ama unutma önce beni yemesi lazım o köpek balığının. Muckk

9.

image-4fb6e914cd4520a4e2447ca179b7797f19975bf2574d26fbfcf8954549350bc2-V

Burası neresi ??? Ya ben hafıza kaybımı yaşıyorum nedir. Ama çok severim bu resmi.Sanki dünya sadece bizimmiş gibi. Muckk

10.

IMG-20160507-WA0022

Aşkım burası neresi inan bilmiyorum. Sağına soluna heryerine dikkatli baktım ama yok çıkaramadım.Bilmediğin resmin ne anısı olur dersen valla sen çok güzel gülmüşsün o yüzden direkt aldım 🙂 Gülmek dünyanın en güzel duygusu. Aziz Nesin ne demiş “Gülmek adaleti bozuk düzene edilen en güzel küfürdür. O yüzden daima gülümseyin”. İşte bu gülümsemelerin en güzeli de sana ait benim canım sevgilim !

11.

20160515_165455_HDR

HAYDİ ELLER HAVAYAA.. 11111111111,22222222222,3333333333333…BEŞİKTAŞ BEŞİKTAŞ. LAYLAYLAYAYLAYALAY OOO BEŞİKTAŞ..

Ben siyahtım o gün sen beyaz. Ağaçlı yolda Şampiyonluk yolunda yürüyüşümüzün 1. senesi.  Seneye de kendini şimdiden bu yola hazırlamalısın bence. Ha birde bu yolda yürürken meşale yakacaksın seneye. Öyle bayrakla, şapkayla , formayla olmaz bu iş tam olarak. Tamam olur ama bir tık üstüne çıkacağız seneye. İnşallah Şampiyonlar Ligi maçı öncesi de burada anlamlı ve uzun bir yürüyüş yaparız. Ha bide bu yol İstanbulun en güzel yolu değilmi aşk. Bir tarafta Vodafone Arena,Bir Tarafta Dolma Bahçe, Bir tarafta Yıldız parkı az ilerde Çırağan sarayı onlara yakın Galatasaray Üniversitesi ve heryerinde Atatürk resimleri. Harbiden bizim için yaratılan bir cadde sanki…

12.20160417_145227_HDR

Yanlış resim koymuşum 😦 En sona bizim caner sen ben içtiğimiz gecenin resmi ile sonlandıracaktım ama yanlış göndermişim resmi 😦 

Piknikle son bulmuşuz.

YAKALARSAM MUCK MUCK MUCK MUCKKKKKKKKKKKKK 

Doğum Günün Kutlu Olsun Sevgilim..

IMAG0027

İnsan sevdiğine çok şey söyler. Aşkım, Bebeğim, Bitanem, Herşeyim,Güneşim , Ayım yada ne bilim onlarca şey. İnsanın hayal dünyasına kalmış: Hiç bişey bulamazsa herşeyim der. Bazen bende söylüyorum sana Herşeyim diye ama bunların herhangi birisini söylediğim her an yüreğim bir garip oluyor. Bir eksiklik hissediyorum.

Yetmiyor…

Kelimelerin gücü söylenmek istenenin altında eziliyor her gün. 

Bambaşka bir söz bulmak gerek sana. Bunların hepsinin üstünde , duygularımı tamamen anlatan bir söz.

Aşkımın büyüklüğünü, tutkumun heyecanını, huzurumun sakinliğini, geleceğimin güzelliğini, karanlığımızın ışığa çıkışını anlatan bir kelime..

Ama yalan yok,bulamıyorum. 

Bugün senin doğum günün bebeğim..

Doğduğun gün için Tanrı’ma binlerce şükürler olsun..

Seni çok seviyorum..

İyi ki doğdun..

Pazar günü görüşmek üzere muckk